Syafiq Shafyza's Anniversary


Thursday 10 November 2011

Semalam

Semalam...
Aku tunggu message dari dia.
Tapi tiada...
*senyap

Awal pagi kira-2 pukul 1 dia message aku.
Terangkan pada aku
Tentang kesibukan kerja yang menimpa diri dia

*senyap

Aku balas pesanan ringkas itu.
Aku katakan aku okay :)
Aku cuma nak tengok dia bahagia dan berjaya dengan kerjaya yang dia pilih.
Walaupun aku terpaksa korbankan kebahagiaan aku sendiri.
Tak apa lahh sayangg :')

Bila dia hantar message kat aku,
Cakap dia rinduu aku
Rasa macam nak bergenang je kelopak mata aku ni

Hakikatnya aku sayang dia sangat :)

Aku okay .
*aku tipu diri sendiri

Sebenarnya aku tak okay.
Tapi takpelahh :)

Walaupun kita dah tak banyak masa macam dulu,
Saya tak pernah pertikaikan.

Ehh,dah laa.
Hehe,
:') Saya sayang awak(fullstop)

No comments:

Post a Comment