Syafiq Shafyza's Anniversary


Wednesday 16 November 2011

Banyak

Terlalu banyak cerita nak saya coretkan dii sini.
Tapi tak semua sayaa boleh cerita kan kan?(aww,gedik!)

Semalam sayaa ke Sunway Pyramid with my cousinn .
Best.
Tired.
Happy :)

Emm,masa saya keluar dengan my cousin ramai betul yang tanya-2 kat sayaa.
"Err, dik ni ktm ke bla bla bla ke?"
Aku: "Ea kot kak.saya pun jarang naik KTM -.-' "


Agak banyak jugak laa orang yang bertanyaa.
Pergi taman pelangi lahh. Memacamm
Tak salah bertanyaa tapi yang jadi salahnya aku yang tak tahu nak jawab sebab aku sendiri tak tahuu!!!!
Aku rasa serba salah tau tak kalau nak bagi arah jawapan yang aku sendiri ber kot-2 .
Huhh -.-'

Time kat Sg.Besi nakk tunggu mak amik pulak datang lagi sorang makhluk bumi ni tanya.
Ya allah aku ni pakai tag yg bertulis KAUNTER PERTANYAAN ke -.-'
Aku tak marah cuma aku tak tahu  selok-belok KL ni
(harap je duduk KL tapi tak tahu)
Dia start tanya
'Sorry, How can i go to Kuala Lumpur'
Aku blur.
Oh god,takkan aku nak terangkan satu-2.
Aku dengan blur nya jawab
'Err, you just turn left and follow the signboard of Pusat Bandaraya.Or you also can follow the direction of signboard to KLCC or Dataran Merdeka"
HARAP-2 mat dengan minah saleh ni faham !
"Ouh,turn left? okay-2 thank you "

Fuhh, selamat. Harap-2 dia jumpa jalan yang benar.
Aku cakap sensorang lepastu
"Mak, cepatlah sampai!Lepasni siapa pulak yang nak tanya aku!"

Aku tak tahuuuuuuu!

FULLSTOP

No comments:

Post a Comment