Syafiq Shafyza's Anniversary


Monday 21 November 2011

Aku rasaa DOWN gilaa sekarang ni -.-'

Harini aku tanya diaa satu soalan.
Aku saje jee nak uji diaa samada diaa ingat lagi takk apa yang pernah dia cakap kat aku dulu.

Shafyza: Anniversary kitaa nanti ada suprise tak? Hehe
Syafiq: Tak fikir lagi

Sumpah masa ni aku rasaa down gilaaa .
Dulu aku pernah tanyaa macam tu dan dengan yakin dia jawab ADA .
Diaa kataa nak bawak aku pergi suatu tempat yang istimewa then bila aku tanya tadi dia cuma bagi aku jawapan tu je?

Aku tak marah tapi rasa sedih tu tahap sawan penyuu laa.
Sampai hati diaa jawab macam tu.
Then aku reply

Shafyza: Tak pelah
Syafiq: Tak ngantuk lg ke?

Senang je ubahh topik.
Tak rasa ke yang aku ni terasaa and sedih gilaa diaa bagi jawapan mcmtuu.

Lastly akuu suruh diaaa tidur je lahh.

Hmm,macam mana aku tak sedih bilaa dia cakap macam tu sedangkan aku harapkan jawapan yang tak banyak sikit pun jadi laa nak senangkan hati aku.

I don't know why i'm still here waiting for youu.
Seriously i don't know.

Btw, Thanks A Lot for the word s that I never unexpected to know to read or to listen it.

No comments:

Post a Comment